Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Czytelnia (Trawiasta)
(1)
Wyp. 25 (Walcownicza)
(1)
Wyp. 59 (Korkowa)
(2)
Wyp. 87 (Trawiasta)
(1)
Wyp. 121 (Żegańska)
(1)
Autor
Gregorczuk Monika
(1)
Icard Michelle
(1)
Jabłoński Maciej (tłumacz)
(1)
Komorowska Marta (tłumaczka)
(1)
Kołtyś Barbara
(1)
Munio Munoz Beatriz
(1)
Pawluczuk-Solarz Monika
(1)
Rolland Rebecca
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Wieprzkowicz, Daniel
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Rodzice
(4)
Nauczyciele
(1)
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(2)
Młodzież
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Biblioterapia
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Internet
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komputer
(1)
Metoda Montessori
(1)
Niemowlę
(1)
Opieka nad dziećmi
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzicielstwo
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój psychiczny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Szacunek
(1)
Wychowanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie redakcyjnej pełna nazwa autora : Beatriz Munio Munoz. W książce błędna nazwa konsultanta merytorycznego, prawidłowa: Monika Pawluczuk-Solarz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kapitan Nauka Poleca)
Tytuł oryginału: "The art of talking with children" 2022.
Czujesz czasem, że tak naprawdę niewiele wiesz o własnym dziecku? Pytasz codziennie, jak mu poszło w szkole i co ciekawego się zdarzyło, ale dostajesz jedynie zdawkowe odpowiedzi? Nie martw się. Poradnik “Nie pytaj, jak było w szkole” pomoże konstruować rozmowy angażujące nawet najbardziej małomówne dziecko. Poznaj sztuczki, które wzmocnią Waszą relację! Krótkie odpowiedzi nie zawsze muszą oznaczać, że dziecko nie chce o czymś mówić. Często zdarza się, że dzień był tak intensywny, że opowiedzenie o wszystkim byłoby zbyt trudne. W efekcie dzieci, a czasem też dorośli, uciekają się do zdawkowych odpowiedzi. Dla pokonania tej bariery ważne jest, aby zrozumieć, jak formułować pytania otwierające drogę do wartościowej konwersacji. Z poradnika "Nie pytaj, jak było w szkole. Rozmowy, które dają dzieciom siłę. Dla rodziców przedszkolaków i uczniów" dowiesz się, że wystarczy zaledwie kilka zmian, aby skuteczniej komunikować się z własnym dzieckiem. Zrozumiesz, jak niewiele potrzeba, aby zbudować z nim bliższą relację. Jednocześnie uświadomisz sobie, jak wspomagać Twoją pociechę w rozwijaniu kluczowych kompetencji społecznych. Całość zamknięta w przystępnej formie, gdzie nie brakuje praktycznych porad i zadań. Wszystko to, aby pomóc Ci zbliżyć się do Twojego dziecka!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Jak pomóc dziecku w adaptacji do rzeczywistości szkolnej oraz przezwyciężeniu tremy i nieśmiałości? Jak chwalić je i motywować do nauki, nauczyć radzenia sobie z agresją rówieśników oraz konstruktywnego wyrażania własnych emocji? Na wiele wyzwań można się przygotować! Ten poradnik to obowiązkowa lektura dla zaangażowanych i świadomych rodziców, których dzieci wkrótce rozpoczną obowiązek szkolny lub wchodzą w okres dorastania, a także dla pedagogów i psychologów dziecięcych pracujących z uczniami w każdym wieku. Pomoże zrozumieć potrzeby dziecka, rozwijać jego możliwości i wiarę we własne siły, przeciwdziałać wielu problemom, a także budować wzajemne porozumienie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wyp. 87 (Trawiasta)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce podtytuł: BEZ kazań, moralizowania i na każdy temat!
Jak się dogadać z nastolatkiem? Jest na to jeden prosty i niezawodny sposób – po prostu rozmawiając z nim. Bez wygłaszania kazań czy udzielania dobrych rad. Michelle Icard podpowiada, co pomaga rodzicom i dorastającym dzieciom otworzyć się na siebie i prowadzić pogłębioną rozmowę, tak aby dzielić się swoim doświadczeniem i innym punktem widzenia. Dzięki zaproponowanemu przez autorkę modelowi rozmowy BRIEF rodzice nauczą się pokonywać najczęstsze przeszkody w komunikacji z nastolatkami. Przygotują się do rozmów na drażliwe tematy, takie jak seksualność, impulsywne czy ryzykowne zachowania oraz korzystanie z internetu czy smartfona. Dowiedzą się również, dlaczego warto rozmawiać z nastolatkami o relacjach, tolerancji, pieniądzach czy wnoszeniu wkładu w życie rodzinne. Wszystkie scenariusze sytuacji i rozmów dotyczą rzeczywistych problemów, z którymi mierzą się współczesne nastolatki i ich rodzice. Największą jednak korzyścią z treningu przedstawionego w tej książce będzie nie tylko skuteczna komunikacja, lecz także umiejętność budowania bezpiecznej więzi i posługiwanie się nowym językiem dostosowanym do potrzeb nastolatka, tak aby zaoferować dziecku realne wsparcie. Dzięki lekturze książki rodzice: zrozumieją, dlaczego wczesne lata nastoletnie to najlepszy czas na przeprowadzenie kluczowych rozmów dowiedzą się, których tematów nie można pominąć poznają skuteczne sposoby na inicjowanie kontaktu, pokonywanie barier komunikacyjnych i zachęcanie do otwartości według modelu BRIEF zyskają konkretną wiedzę, jakich zwrotów w rozmowie unikać, a co działa i prowadzi do porozumienia. [https://www.platon.com.pl/pl/jak-sie-dogadac-z-nastolatkiem-/produkt-763618009]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 B (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej